3 ian. 2016

Golden Milk

golden milk

Va prezint ceva genial, de care m.am "impiedicat" de curand. Golden Milk e o bautura care te ajuta foarte mult, in special cand esti in pragul unei raceli si ai nevoie de un sistem imunitar pregatit de lupta. Contine numai condimente si alimente grozave care sunt recunoscute pentru puterea lor de a vindeca, reduce inflamatia din corp si de a repara raul deja provocat. Il putem prepara in multe feluri, insa eu va prezint astazi optiunea mea. 




Ingrediente: (pentru o cana)
240 g lapte de cocos ( lapte de vaca integral)
1/2 - 1 lgt turmeric
1 lgt miere (dupa gust)
1/4 lgt scortisoara macinata
1/4 lgt ghimbir pudra

 Cateva sfaturi:
  • Varianta oficiala este cu lapte de vaca, insa nu am avut nici o sursa 100% sigura pentru a.mi procura laptele asa ca am schimbat cu lapte de cocos pe care l.am facut dintr.o nuca de cocos. Oricum ar fi, trebuie sa fie cu grasime deoarece turmericul este solubil in grasime.
  • Pentru ca de obicei nu toata lumea adora gustul turmericului recomand sa incepem treptat, adica cu o jumatate de lgt de turmeric si sa crestem cantitatea treptat.
  • Poti omite scortisoara, mierea sau ghimbirul daca nu iti sunt pe plac, sau poti mari cantitatea, insa toate aduc beneficii. 
  • ! ATENTIE ! bautura nu este potrivita pentru femeile insarcinate deoarece stimuleaza activitatea uterina si poate produce contractii inainte de vreme. 

        Incalzim laptele la foc mic si il oprim inainte de a incepe sa fiarba. Il turnam intr.un blender alaturi de restul ingredientelor, cu exceptia mierei, si lasam vreo 10 min. la infuzat. Adaugam mierea si amestecam apoi timp de ~ 1 min. la viteza maxima. Turnati intr.un pahar si savurati imediat. Decongestioneaza si ajuta la recuperarea starii de bine.
    Enjoy your Golden Milk!